•   024 - 3336 - 2770


جشن میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر 


جشن میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر روز چهارشنبه اول اسفندماه در ساختمان آموزشی- فرهنگی موسسه خیریه مهدی موعود (عج) واقع در اصغریه برگزار شد.
در این مراسم که جمعی از بانوان خیر و مادران ایتام حضور داشتند حجت الاسلام مهرانفر از اساتید دانشگاه در سخنانی به کرامت انسانها و ایتام اشاره کرد و گفت آفت هایی همچون دروغ - حرص و طمع و حقیر شمردن خود مقام شامخ انسان را تهدید می کند. وی افزود : غنای نفس - کم توقعی - امیدوار بودن و توکل به خدا از ویژگیهای چهره های ماندگار تاریخ است که در شخصیت بزرگان اسلام و همچنین در شخصیت حضرت سلیمان نمود داشته است. در ادامه این مراسم مداح شهیر زنجان آقای سید یوسف شبیری با مناجات و مولودی  خوانی در شأن حضرت زهرا (س) به مجلس جشن مادران ایتام رونق بخشید.
همزمان با این مراسم میزگرد مشاوره گروهی برای مادران ایتام با حضور کارشناسان تربیتی و مذهبی برگزار شد. در این برنامه که خانمها نادری- احمدی نیا و پریشانی حضور داشتند خانم علیزاد کارشناس مذهبی با طرح شخصیت فضه شاهزاده ای که پس از اسارت در جنگ به خدمت حضرت زهرا (س) درآمد و در منزل آن بانوی بزرگ اسلام به کمالات غیر قابل وصفی دست یافت اشاره کرد و از مادران خواست این بانوی بزرگ را به عنوان الگویی در زندگی خود قرار دهند.
در خاتمه جشن هدایای میلاد و گوشت احسان به کلیه مادران حاضر در مراسم اهدا شد.

همچنین در این مراسم مادران و فرزندان تلاشگر در زمینه های آموزشی و تحصیل- اشتغال و کارآفرینی- مشارکت در کتابخوانی به عنوان خانواده های موفق انتخاب شدند که در آینده ای نزدیک اسامی آنان اعلام و جوایزی اهدا خواهد شد. 

  • 1397/12/04